Náš závazek vůči tobě

Pro Eroko je tvoje soukromí nejvyšší prioritou. Je středem našeho zájmu a zohledňujeme jej ve všech fázích návrhu a vývoje služeb a produktů, které máš tolik v oblibě. Je pro nás důležité, aby nám naši členové mohli maximálně věřit a soustředit se na získávání nových smysluplných propojení.

Ceníme si důvěry, kterou v nás vkládáš, když nám poskytuješ své informace, a my tuto důvěru nebereme na lehkou váhu.

Náš závazek vůči tvému soukromí. Při návrhu a vývoji všech našich produktů a služeb dbáme na zachování tvého soukromí. Do vývoje zapojujeme odborníky z řady oblastí (např. práva, zabezpečení, programování, produktového designu a dalších), abychom si byli jistí, že všechna naše rozhodnutí plně respektují tvé soukromí.

Náš závazek vůči transparentnosti. Protože používáme řadu stejných online služeb jako ty, víme, že řadu zásad ochrany soukromí trápí nedostatek informací a komplikovaný jazyk, kterým jsou sepsány. My se snažíme o zcela opačný přístup: chceme, aby naše zásady ochrany soukromí i související dokumenty byly napsány co nejjednodušeji. Opravdu chceme, aby si je naši členové přečetli a porozuměli jim!

Náš závazek vůči bezpečnosti. Máme týmy, které se specializují na to, aby tvá data byla v bezpečí. Soustavně aktualizujeme a zlepšujeme naše bezpečnostní postupy a investujeme do stále se zlepšujícího zabezpečení tvých údajů.


Zásady ochrany soukromí

Vítej v zásadách Eroka týkajících se ochrany soukromí. Děkujeme, že si najdeš čas na jejich přečtení.

Vážíme si toho, že nám důvěřuješ natolik, že nám poskytuješ své informace. Tuto tvou důvěru se zavazujeme nezklamat. Vše začíná tím, že se seznámíš s tím, jaké informace shromažďujeme, proč je shromažďujeme, jak je používáme a jaké možnosti máš v souvislosti s tvými informacemi k dispozici ty. Tyto zásady popisují naše postupy ochrany soukromí co nejjednodušeji a právnický a technický žargon omezují na nezbytné minimum.

1. Kdo jsme

Pokud žiješ v Evropském hospodářském prostoru (EHP), Spojeném království nebo Švýcarsku, společnost odpovědná za informace, na které se vztahují tyto zásady ochrany soukromí („správce údajů“) je:

Eroko

Ostřetín 298

534 01, Holice

Česká republika

2. Kde se tyto zásady ochrany soukromí použijí

Tyto zásady ochrany soukromí se vztahují na webové stránky, aplikace, akce a další služby, které pod značkou Eroka provozujeme. Pro zjednodušení v těchto zásadách ochrany soukromí všechno výše uvedené označujeme jako naše „služby“. A aby bylo všechno ještě srozumitelnější, přidali jsme do těchto zásad ochrany soukromí odkazy na všechny služby, na které se tyto zásady vztahují.

Některé služby mohou vyžadovat své vlastní, jedinečné zásady ochrany soukromí. Pokud služba má vlastní zásady ochrany soukromí, pak platí její jedinečné zásady, ne tyto zásady ochrany soukromí.

3. Informace, které shromažďujeme

Asi není třeba nijak zvlášť rozvádět, že ti nedokážeme pomoct navázat smysluplná propojení bez určitých informací o tobě, jako jsou například základní informace ve tvém profilu nebo informace o typech lidí, které chceš potkat. Také shromažďujeme informace o tvém používání našich služeb, jako například záznamy přihlášení, i informace od třetích stran, jako třeba když se na naši službu dostaneš přes účet na sociální síti nebo když do svého profilu nahraješ informace ze svého účtu na sociální síti. Pokud chceš doplňující informace, vše níže rozebíráme podrobněji.

Informace, které nám poskytuješ

Při používání našich služeb nám poskytuješ určité informace. Mezi ně patří:

  • Když si vytvoříš účet, poskytneš nám minimálně svoje telefonní číslo, e-mailovou adresu a také některé základní informace o sobě, na základě kterých naše služba funguje, jako jsou například pohlaví a datum narození.
  • Když máš profil kompletní, můžeš s námi sdílet informace o své sexuální orientace. Pokud nám takové prvky poskytnete, souhlasíte s tím, abychom je používali pro identifikované účely a jak je stanoveno v těchto zásadách ochrany osobních údajů. Můžeš s námi sdílet další informace, například podrobnosti o svém životě, zájmy a ještě víc, a také obsah jako jsou fotky a videa. Při přidávání určitého obsahu, například fotek nebo videí, nám můžeš udělit přístup ke svému fotoaparátu nebo do fotogalerie.
  • Když se zaregistruješ k odběru placené služby nebo provedeš nákup přímo u nás (ne prostřednictvím platformy jako iOS nebo Android), poskytneš nám nebo našemu poskytovateli platebních služeb své údaje, například číslo debetní nebo kreditní karty a další finanční údaje.
  • Když se zapojíš do průzkumů, skupin nebo studií trhu, poskytneš nám své názory na naše produkty a služby, odpovědi na naše otázky a doporučení.
  • Když se zúčastníš našich propagačních akcí, událostí nebo soutěží, shromáždíme informace, které použiješ při registraci nebo vstupu.
  • Když se spojíš s naším týmem péče o zákazníky, shromáždíme informace, které nám poskytneš během interakce s týmem.
  • Když s námi budeš sdílet informace o dalších lidech (například pokud použiješ kontaktní údaje svých kamarádů v nějaké funkci), tyto informace za tebe zpracujeme, abychom mohli dokončit tvůj požadavek.
  • Samozřejmě také zpracováváme tvoje chaty s dalšími členy i obsah, který zveřejňuješ, podle potřeb pro fungování našich služeb.

Informace, které obdržíme od ostatních

Kromě informací, které nám poskytneš přímo ty, získáváme informace o tobě také od ostatních, například:

  • Členové Členové mohou poskytovat při používání našich služeb informace o tobě, například ve chvíli, kdy s tebou interagují, nebo když nahlásí něco, co se tě týká.
  • Sociální sítě Můžeš se rozhodnout, že s námi budeš sdílet informace přes svůj účet na sociálních sítích, například se rozhodneš vytvořit si účet na Eroku a přihlašovat se k němu pomocí účtu na sociální síti nebo jiného účtu (např. na Facebooku, Googlu nebo Applu) nebo na naše služby nahrávat informace, např. fotky, z jednoho ze svých účtů na sociálních sítích (např. Instagramu nebo Spotify).
  • Další partneři Můžeme o tobě získávat informace od svých partnerů, pokud jsou ve službě partnera zveřejněné reklamy Eroka (v tom případě nám mohou předávat podrobnosti o úspěchu kampaně). Pokud je to dle zákona možné, v rámci našich snah zajistit pro naše členy co největší bezpečí můžeme také dostávat informace o podezřelých nebo usvědčených jedincích od třetích stran.

Informace shromažďované během tvého používání našich služeb

Když používáš naše služby, generují se technické údaje o tom, jaké funkce používáš, jak je používáš a na jakých zařízeních k našim službám přistupuješ. Další podrobnosti najdeš níže.

  • Používání informací Při používání služeb se generují data o tvé aktivitě v našich službách (např. datum a čas přihlášení, používané funkce, podniknuté akce, zobrazené informace, odkazy na webové stránky a reklamy, se kterými interaguješ) a tvoje interakce s dalšími členy (např. členy, se kterými se propojíš a komunikuješ, kdy s nimi komunikuješ, počet zpráv, které posíláš a dostáváš).
  • Informace o zařízeních Shromažďujeme informace o zařízení nebo zařízeních, ze kterých se k našim službám připojuješ, včetně informací o hardwaru a softwaru – jako třeba IP adresa, ID a typ zařízení, nastavení aplikací a další informace, údaje o pádech aplikací, reklamní ID (což jsou náhodně generovaná čísla, která můžeš zresetovat v nastavení svého zařízení), identifikátory spojené se soubory cookies nebo dalšími technologiemi, které mohou identifikovat tvoje jedinečné zařízení nebo prohlížeč.
  • Používáme soubory cookie a další podobné technologie (např. webové majáky, pixely), pomocí nichž dokážeme rozpoznat tvou osobu a/nebo tvá zařízení, a použití těchto a dalších podobných technologií můžeme dovolit i ostatním. Více informací o tom, proč používáme soubory cookies a jak můžeš jejich používání lépe ovlivňovat, najdeš v našich zásadách používání souborů cookies.

    Některé webové prohlížeče (včetně prohlížečů Safari, Internet Explorer, Firefox a Chrome) nabízejí funkci „Nesledovat“ („DNT“), která webové stránce říká, že si uživatel nepřeje, aby webová stránka sledovala jeho online aktivitu. Pokud webová stránka schopná reagovat na signál DNT tento signál přijme, prohlížeč zablokuje schopnost webové stránky shromažďovat určité informace o uživateli prohlížeče. Ne všechny prohlížeče funkci DNT nabízejí a signály DNT ještě nejsou sjednoceny. Z tohoto důvodu řada podniků a firem včetně Eroka na signály DNT v současné době nereaguje.

  • Další informace s tvým souhlasem

    • Přesná zeměpisná poloha: 1. Když k tomu udělíš souhlas, tak také můžeme shromažďovat fotky nebo videa (například pokud chceš na našich službách zveřejnit fotku nebo video) Získání tvé zeměpisné polohy může proběhnout na pozadí i v případě, že danou službu zrovna nepoužíváš, pokud nám to oprávnění, které jsme od tebe získali, výslovně dovoluje. Pokud nám nedáš povolení shromažďovat informace o tvé přesné zeměpisné poloze, nebudeme tato data shromažďovat.
    • Další informace: Můžeme shromažďovat fotky nebo videa (například pokud chceš na našich službách zveřejnit fotku nebo video či se zapojit do streamovací funkce).

4. Jak informace používáme

Hlavním důvodem, proč používáme tvé informace, je poskytování našich služeb a jejich zlepšování. Tvé informace rovněž používáme k zajištění bezpečnosti a k zobrazování reklam, které by tě mohly zajímat. Čti dál a získáš podrobná vysvětlení různých důvodů, proč tvoje informace používáme, i konkrétní příklady z praxe.

A. Poskytnutí a správa tvého účtu a poskytování našich služeb

  • Vytvoření a správa tvého účtu
  • Poskytování zákaznické podpory a reakce na tvé požadavky
  • Komunikace s tebou o našich službách
  • Přizpůsobte si ceny, nabídněte slevy a další propagační akce a dokončete své transakce
  • Správa loterií a soutěží

B. Pomoc se spojováním s ostatními uživateli

  • Doporučuji vám ostatním členům a doporučuji vám další členy
  • Umožnit členům vyhledávat členy a spojit se s nimi

C. Poskytování nových služeb na Eroku

  • Registrace a zobrazení tvého profilu v nových funkcích a aplikacích Eroka
  • Správa tvého účtu z hlediska těchto nových funkcí a aplikací

D. Provozovat reklamní a marketingové kampaně

  • Provádění a měření efektivity reklamních kampaní v našich službách a marketingových kampaní, které propagují Eroko mimo naše služby
  • Komunikace s tebou o produktech a službách, o kterých si myslíme, že by tě mohly zajímat

E. Zlepšování našich služeb a vývoj nových

  • Správa pracovních skupin, studií trhu a průzkumů
  • Přezkum interakcí s týmy zákaznické podpory za účelem zlepšování kvality služeb
  • Porozumění tomu, jak členové obvykle služby používají, s cílem jejich zlepšování (například se můžeme na základě reakcí členů rozhodnout změnit vzhled, celkové ladění nebo podstatně změnit konkrétní funkci)
  • Vývoj nových funkcí a služeb (například se můžeme na základě požadavků uživatelů rozhodnout vytvořit novou funkci založenou na zájmech uživatelů).

F. Zaměřovat se na prevenci, detekci a potírání podvodů a dalších nezákonných nebo neoprávněných aktivit

  • Identifikace a řešení probíhajících, podezřelých nebo domnělých porušeních našich podmínek použití, a to především pomocí kontroly oznámení a interakcí mezi členy
  • Lepší porozumění a vývoj protiopatření vůči porušování našich podmínek použití
  • Získání dat, které souvisejí s porušením našich podmínek použití s cílem zabránit opakovanému porušování
  • Prosazování nebo uplatňování našich práv, například našich podmínek použití
  • Komunikace s jednotlivci, kteří něco nahlásí, o tom, co jsme na základě jejich oznámení podnikli

G. Zajištění souladu s právními předpisy

  • Splnění právních povinností
  • Poskytnutí součinnosti při prosazování práva

Při zpracovávání tvých informací, které jsou popsané v těchto zásadách ochrany soukromí, se spoléháme na následující právní principy:

  • Poskytujeme ti své služby: Důvodem, proč zpracováváme tvoje informace k účelům uvedeným výše v bodech A, B a C, je to, abychom mohli naplnit smlouvu, kterou s námi máš. Když například používáš naše služby a hledáš smysluplná propojení, používáme tvoje informace k tomu, abychom udržovali tvůj účet a profil, doporučovali jiné členy tobě a poskytovali tobě i ostatním členům naše bezplatné i placené funkce.
  • Legitimní zájmy: Dále zpracováváme tvoje informace k účelům uvedeným výše v bodech D, E a F, a to na základě našeho legitimního zájmu. Například analyzujeme, jak se v našich službách uživatelé chovají, abychom svou nabídku mohli nadále vylepšovat, navrhujeme ti nabídky, které by tě podle nás mohly zajímat, propagujeme vlastní služby, také informace zpracováváme, abychom udrželi své členy v bezpečí a zpracováváme data v případech, kdy je to nutné k naplnění našich práv, pro pomoc orgánům činným v trestním řízení a svoji obhajobu v případě soudního sporu.
  • Dodržování příslušných zákonů a předpisů: Zpracováváme tvoje informace k účelům uvedeným výše v bodě G, pokud je to nezbytné k tomu, abychom dodrželi příslušné zákony a předpisy a doložili, že příslušné zákony a předpisy dodržujeme. Například můžeme uchovávat informace o provozu a transakcích k tomu, abychom splnili své povinnosti spjaté s účetnictvím, daněmi a dalšími zákonem danými způsoby zpracování dat. Také uchováváme data, která dokládají, že nám členové udělili souhlas, i ta, která poukazují na jejich rozhodnutí odmítnout používání určité funkce nebo zpracování informací.
  • Souhlas: Pokud nám poskytneš informace, které mohou být v některých jurisdikcích považovány za „výjimečné“ nebo „citlivé“ jako třeba tvoje sexuální orientace, uděluješ nám souhlas ke zpracování těchto informací v souladu s těmito zásadami ochrany soukromí. Čas od času tě můžeme požádat o souhlas ke shromažďování konkrétních informací, jako je třeba tvoje přesná zeměpisná poloha , nebo použití informací k jistým konkrétním účelům. V některých případech můžeš svůj souhlas odvolat tím, že si upravíš nastavení (např. v případě sběru informací o tvé přesné poloze) nebo smažeš svůj obsah (např. pokud máš na profilu informace, které mohou být považovány za „výjimečné“ nebo „citlivé“). V každém případě můžeš svůj souhlas kdykoli odvolat tak, že náš kontaktuješ na adrese, která je uvedená na konci těchto zásad ochrany soukromí.

5. Jak informace sdílíme

Protože naším cílem je pomáhat ti navazovat smysluplná propojení, informace o členech nejčastěji samozřejmě sdílíme s dalšími členy. Některé informace o členech sdílíme s poskytovateli služeb a partnery, kteří nám pomáhají při provozování služeb, a to ke konkrétním důvodům, které jsou definované níže, a v některých případech s orgány činnými v trestním řízení. Níže najdeš podrobnosti o tom, jaké tvoje informace sdílíme s ostatními.

  • S dalšími členy

    Informace s ostatními členy sdílíš, když je dobrovolně zveřejníš v naší službě. Při zveřejňování svých informací se ujisti, že obsah, který sdílíš, jsou věci, u nichž ti nevadí, že budou veřejně dostupné.

    Pokud nám někdo nahlásí něco, co se tě týká (jako třeba, když bude tvrdit, že z tvé strany došlo k porušení našich podmínek použití), můžeme s osobou, která věc nahlásila, sdílet informace o tom, jaké kroky jsme na základě jejího nahlášení podnikli.

  • S našimi poskytovateli služeb a partnery

    Využíváme služeb třetích stran, které nám pomáhají s provozováním a fungováním našich služeb. Tyto třetí strany nám pomáhají s různými úkoly, včetně datového hostingu, údržby, analýz, péče o zákazníky, marketingu, inzerce, zpracování plateb a zabezpečení. Informace můžeme rovněž sdílet s partnery, kteří nám pomáhají s propagací a inzercí našich služeb. S reklamními partnery můžeme sdílet například omezené informace o tobě v upravené, pro člověka nečitelné podobě.

Před zahájením spolupráce s poskytovatelem služby nebo partnerem postupujeme podle přísného schvalovacího postupu. Naši poskytovatelé služeb a partneři musí souhlasit s přísnými závazky v oblasti důvěrnosti.

  • V rámci korporátních transakcí

    Tvoje informace můžeme přenést, pokud se zčásti nebo zcela zapojíme do fúze, prodeje, akvizice, rozdělení, restrukturalizace, reorganizace, rozpuštění, úpadku nebo jiné změny vlastnictví nebo ovládání.

  • S orgány činnými v trestním řízením / pokud je to vyžadováno zákonem

    Tvé informace můžeme předat, pokud je to důvodně nezbytné: (i) za účelem souladu s právním postupem, například na základě soudního příkazu, předvolání nebo povolení k domovní prohlídce, na základě vyšetřování úřadů nebo orgánů činných v trestním řízení, nebo za účelem splnění dalších právních povinností, (ii) za účelem poskytnutí součinnosti při prevenci nebo odhalení trestného činu (v souladu s platnými právními předpisy) nebo (iii) za účelem ochrany osoby.

  • Za účelem vymáhání zákonných práv

    Informace rovněž smíme sdílet: (i) pokud jejich poskytnutí zmírní naši odpovědnost v probíhajícím nebo hrozícím soudním sporu, (ii) pokud je to nezbytné k ochraně našich zákonných práv a zákonných práv našich členů, (iii) za účelem vymáhání plnění našich dohod s tebou a (iv) za účelem vyšetřování, prevence nebo podniknutí kroků v souvislosti s nezákonnou činností nebo podezřením na spáchání podvodu nebo jiné nezákonné činnosti.

  • S tvým souhlasem nebo na tvou žádost

    Můžeme tě požádat o udělení souhlasu se sdílením tvých informací se třetími stranami. V každém takovém případě objasníme, proč chceme informace sdílet. Můžeme tě požádat o udělení souhlasu se sdílením tvých informací se třetími stranami. V každém takovém případě objasníme, proč chceme informace sdílet. Můžeme tě požádat o udělení souhlasu se sdílením tvých informací se třetími stranami. V každém takovém případě objasníme, proč chceme informace sdílet.

Za kterýchkoli z výše uvedených okolností můžeme používat a sdílet neosobní údaje (informace, které samy o sobě neodhalují tvou totožnost, například informace o zařízení, obecné demografické údaje, obecné údaje o chování a informace o tvé zeměpisné poloze v deidentifikované podobě) a osobní údaje v upravené, pro člověka nečitelné podobě. Tyto informace můžeme kombinovat s dalšími neosobními údaji nebo s osobními údaji v upravené, pro člověka nečitelné podobě shromážděnými z jiných zdrojů. Další informace o našem používání souborů cookie a podobných technologií najdeš v našich zásadách používání souborů cookie.

6. Přeshraniční přenos údajů

Sdílení informací popsaných v sekci 6 zahrnuje přeshraniční přenos dat do USA a dalších jurisdikcí, které mohou mít jinou právní úpravu týkající se zpracovávání dat. Když přenášíme osobní informace z Evropského hospodářského prostoru, Spojeného království, Švýcarska a dalších zemí, jejichž zákony týkající se ochrany dat považuje Evropská komise nebo jiný kompetentní vládní orgán za dostatečné, používáme standardní smluvní ujednání(standardní smluvní ujednání jsou závazky mezi společnostmi přenášejícími osobní údaje, které je zavazují k ochraně soukromí a zabezpečení tvých údajů) nebo jiný vhodný mechanismus přenosu. V současné době přezkoumáváme přenosy dat našim dodavatelům a související právní opatření na základě nedávného výnosu Soudního dvora Evropské unie o přenosech osobních dat do USA.

7. Vaše práva a volby

Chceme ti dát kontrolu nad tvými informacemi, takže ti připomínáme následující možnosti a nástroje, které máš k dispozici:

  • Nástroje ve službě umožňující přístup k údajům a jejich aktualizaci. Nástroje a nastavení účtu, které ti pomohou získat přístup k údajům, které jsi nám poskytl(a), a s jejich opravou nebo smazáním, jsou spojeny s tvým účtem přímo ve službě. Pokud máš ohledně těchto nástrojů a nastavení jakékoli dotazy, kontaktuj nás na mailu info@eroko.cz.
  • Oprávnění zařízení. Mobilní platformy mají systémy oprávnění pro konkrétní typy dat a notifikací zařízení, jako například seznamy kontaktů, fotogalerie, služby zjišťování polohy, notifikace push a reklamní identifikátory. Své zařízení můžeš nastavit tak, aby umožňovalo nebo zakazovalo shromažďování či zpracování příslušných informací nebo zobrazení daných notifikací. Samozřejmě pokud tak učiníš, některé služby mohou ztratit svou plnou funkčnost.
  • Odinstalace. Shromažďování veškerých informací aplikací ukončíš jejím odinstalováním pomocí standardního postupu odinstalace pro tvé zařízení. Nezapomínej na to, že odinstalací aplikace NEsmažeš svůj účet. Ke smazání účtu prosím použij příslušnou funkci přímo ve službě. Ke smazání účtu prosím použij příslušnou funkci přímo ve službě.
  • Smazání účtu. Svůj účet můžeš smazat pomocí příslušné funkce přímo ve službě.

Také tě chceme informovat o tvých právech na ochranu soukromí. Tady je několik důležitých bodů, které je dobré si pamatovat: V závislosti na tom, kde žijete, můžete mít právo:

  • Přístupovat/vědět. Můžete mít právo požadovat kopii informací, které o vás uchováváme, a za určitých okolností je obdržet v přenosném formátu.
  • Odstranit/vymazat. Můžete požádat, abychom odstranili osobní údaje, které o vás uchováváme.
  • Opravit/opravit/aktualizovat. Většinu informací, které jste nám poskytli, můžete opravit úpravou svého profilu přímo ve službě. Pokud se domníváte, že informace, které o vás uchováváme, jsou nepřesné, můžete nás kontaktovat a opravit je.
  • Objekt/omezit. Můžete mít také právo vznést námitku nebo požadovat, abychom určité zpracování omezili. Prosím, spoj se s námi.

Za účelem ochrany tebe a všech našich členů tě před odpovědí na výše uvedené požadavky můžeme požádat o poskytnutí dokladu totožnosti. Nezapomínej na to, že můžeme požadavky odmítnout, a to i v případě, kdy nemůžeme ověřit tebe, nezákonnost nebo neplatnost požadavku, či když to může ohrozit obchodní tajemství, duševní vlastnictví nebo soukromí či práva někoho jiného. Pokud si přeješ získat informace týkající se dalšího člena, například kopii zpráv přijatých od daného člena skrze naši službu, druhý člen nás bude muset kontaktovat a poskytnout svůj písemný souhlas s uvolněním těchto informací. Také ho můžeme před zodpovězením požadavku požádat o doklad totožnosti. Rovněž nemusíme být schopni vyhovět určitým požadavkům obsahujícím námitky vůči zpracování osobních údajů, zejména, pokud by nám splnění takových požadavků neumožňovalo ti dále poskytovat naše služby. Například nemůžeme poskytovat naše služby, pokud neznáme tvoje datum narození a nemůžeme si tedy být jistí tím, že je ti alespoň 18 let.

V některých zemích včetně Evropského hospodářského prostoru a Spojeného království, máš právo podat stížnost k příslušnému orgánu ochrany údajů, pokud máš obavy týkající se toho, jak tvoje osobní informace zpracováváme. Informace o regulátorovi ochrany údajů v Evropském hospodářském prostoru najdeš tady a ve Spojeném království tady. Stížnost můžeš podat u úřadu pro ochranu údajů v místě svého obvyklého bydliště, pracoviště nebo v místě, kde k údajnému porušení došlo.

8. Jak dlouho si ponecháváme tvé osobní údaje

Tvoje osobní informace uchováváme pouze po dobu, kdy je potřebujeme k egitimním obchodním účelům (jak stanovuje sekce 5), a po dobu dovolenou platnými právními předpisy. Když se rozhodneš, že naše služby přestaneš využívat, můžeš svůj účet zrušit. Upozorňujeme, že pokud účet po dobu dvou let nepoužíváš, automaticky ho zrušíme. Po zrušení účtu smažeme tvoje osobní informace tak, jak je popsáno níže:

  1. Za účelem ochrany bezpečnosti našich členů jsme pro smazání údajů stanovili bezpečnostní lhůtu tří měsíců od smazání účtu nebo jednoho roku od zablokování účtu. Během tohoto období si tvoje údaje uchováváme pro případ, že by bylo potřeba prověřit nezákonné nebo škodlivé chování. Uchování informací během tohoto období se zakládá na našich legitimních zájmech i na zájmech možných obětí třetí strany.
  2. Jakmile časové období pro uchování informací z důvodu bezpečnosti skončí, tvoje údaje smažeme a ponecháme si pouze omezené množství informací, jak je popsáno níže:

    • a) Uchováváme si omezené množství informací, abychom mohli plnit své zákonem dané povinnosti uchování údajů: konkrétně si uchováváme po dobu 10 let informace o transakcích, abychom dostáli svých daňových a účetních povinností daných zákonem, údaje o kreditní kartě po dobu, kdy uživatel může transakci rozporovat, a „data o provozu“ / záznamy uchováváme po dobu jednoho roku za účelem plnění zákonné povinnosti uchovávat údaje. Také po dobu pěti let uchováváme záznamy o souhlasech, které nám členové dali, abychom byli schopni doložit dodržování příslušných zákonů.
    • b) Omezené množství informací si uchováváme na základě našich legitimních zájmů: uchováváme záznamy o zákaznické podpoře a doprovodné informace i hrubou polohu stahování/nákupu (a to po dobu pěti let za účelem získání podkladů pro rozhodnutí zákaznické podpory, uplatňování našich práv a možnosti hájit se v případě právního sporu); informace o existenci dřívějších účtů a předplatných, které mažeme tři roky po ukončení tvého posledního účtu, abychom měli řádné a přesné finanční prognózy a statistiky; profilové údaje uchováváme po dobu jednoho roku z důvodu možných právních pří, pro případ podání žaloby nebo vlastní obhajoby; a data nezbytná k tomu, abychom znemožnili založení nového účtu členům, kteří byli zablokováni, a to po dobu nutnou k zajištění bezpečnosti a ochrany zájmů našich členů.
    • c) V neposlední řadě také uchováváme informace na základě našich legitimních zájmů v případech, kdy dochází k nevyřízeným nebo potenciálním problémům, nárokům nebo rozporům, které vyžadují, abychom si informace uchovávali – zejména když obdržíme platnou žádost o součinnost při právním vyšetřování nebo požadavek o uchování dat (v takovém případě budeme muset data uchovat, abychom dostáli svým právním povinnostem) nebo pokud by data byla jiným způsobem potřebnou součástí soudního procesu.

9. Děti nejsou povoleny

Naše služby jsou určeny pouze uživatelům, kteří dosáhli věku 18 let. Osobám mladším 18 let není přístup na naši platformu dovolen. Pokud máš podezření, že je nějaký uživatel mladší 18 let, použij prosím náš nahlašovací mechanismus dostupný skrze naši službu.

11. Uchazeči o práci, externisté a zástupci dodavatelů

Zpracováváme osobní informace našich uchazečů o práci, externistů a zástupců dodavatelů v rámci operací spojených s náborem a hledáním talentů a správy služeb, které nám externisté a dodavatelé poskytují. Jestli jsi uchazeč o práci, externista nebo zástupce dodavatele Eroka, některá relevantní ustanovení těchto zásad ochrany soukromí se vztahují i na zpracování tvých osobních údajů.

Pokud se ucházíš o práci, tvoje osobní informace, které zpracováváme, se mohou lišit v závislosti na pozici, o kterou se ucházíš, ale obvykle se jedná o informace, které nám poskytneš v rámci žádosti o zaměstnání, a také tvé profesní kvalifikace, informace o tobě a doporučení, která s námi sdílí náboráři nebo jiné třetí strany. Tyto informace používáme pro doplnění přijímacího procesu, který může vést k tomu, že získáš zaměstnaneckou smlouvu. U externistů a zástupců dodavatelů můžeme zpracovávat identifikační a pracovní informace, pokud je to nezbytné pro spolupráci s tebou a tvým zaměstnavatelem, a tedy i pro dodržení smlouvy o službě a k zahájení a vymáhání právních nároků nebo k obhajobě. Osobní informace můžeme sdílet s poskytovateli služeb, kteří nám pomáhají s náborem a zpracováním technických dat. Osobní informace si k těmto účelům uchováváme jenom po nezbytně dlouhou dobu.

11. Změny zásad ochrany soukromí

Protože neustále hledáme nové a inovativní způsoby, jak ti pomáhat navazovat smysluplná spojení a zajistit, že vysvětlení k našim principům ochrany dat budou neustále aktuální, tyto zásady se časem mohou měnit. Předtím, než přistoupíme k jakýmkoliv významným změnám, tě vždy budeme informovat a dáme ti čas se s nimi seznámit.

12. Jak nás kontaktovat?

Pokud máš otázky, které se týkají těchto zásad ochrany soukromí, níže najdeš několik možností, jak nás kontaktovat:

Poštou:

Eroko

Ostřetín 298

534 01, Holice

Česká republika